Bericht vanuit Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eliza Bonder - WaarBenJij.nu Bericht vanuit Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eliza Bonder - WaarBenJij.nu

Bericht vanuit Bangkok

Door: Eliza

Blijf op de hoogte en volg Eliza

13 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal!

Terwijl de andere drie nog lekker liggen te slapen ben ik in het Hotel achter een computer gaan zitten om een stukje te schrijven over de heenreis en onze belevenissen tot nu toe:

Omdat de sneltrein van Arnhem naar Dusseldorf uitgerekend op onze dag niet reed, vertrokken we vrijdagochtend om 10 uur met de gewone trein vanaf station Apeldoorn. Na een aantal keer overstappen waren we rond half 3 op de luchthaven in Dusseldorf. We hadden via de computer al ingecheckt dus hoefden we alleen nog onze koffers af te geven en door de douane.
Om 6 uur steeg het vliegtuig op. We hadden weinig turbulentie en onder het genot van lekker avondeten, een drankje (of twee) en een stukje chocolade vlogen we de nacht tegemoet. Na zeker een half uur naar de ideale slaap-houding gezocht te hebben gingen we lekker liggen doezelen.
De volgende ochtend kregen we een lekker ontbijtje en kwamen we om plaatselijke tijd half 10 aan op de luchthaven. De temperatuur in Bangkok liep toen al tegen de 30 graden. In de aankomsthal stond een meneer op ons te wachten en werden we met een bus naar Hotel De'Moc gebracht. Het is een mooi, eenvoudig hotel gelegen aan een drukke straat. De kamers zijn ruim en koel en hebben elk een balkonnetje.
Na een middagdutje gingen we om 3 uur met de "TukTuk van het Huis" naar Khoasan Road, een drukke straat met veel kraampjes, winkels en eettentjes.
Rijden in een TukTuk is een echte belevenis. Wat een drukte op straat! Alles rijdt kris kras door elkaar heen.
We hebben tot 's avonds laat op Khoasan Road rondgelopen, goedkoop en vooral heel erg lekker gegeten en ons de kunst van het afdingen eigen gemaakt. Dat gaat ons al goed af! Al zeggen we het zelf.
Moe maar voldaan zijn we toen ons bedje in gekropen.
Voor vandaag staat er een fietstocht door Bangkok op het programma. Maar we gaan zo eerst lekker ontbijten.

Ik zal proberen wat foto's up te loaden zodat jullie een beetje een beeld krijgen bij de verhalen.

Tot snel maar weer!
Namens Eliza: Heel veel liefs van De Bondertjes.

  • 13 Juli 2008 - 06:19

    Mireille:

    Hoi Bondertjes,

    Wat leuk om zo met jullie mee te reizen. Ik zit nu gewoon op zondagochtend te werken. De mannen zijn naar de vlootdagen in Den Helder. Geniet van alle indrukken en ik blijf jullie volgen.

    Liefs Mireille

  • 13 Juli 2008 - 09:17

    Lida & Kees:

    Ik heb net jullie site geopend, heel erg leuk om ons zo mee te laten reizen. Gisteren de vakantiekaart gekregen en na nog een keer goed gekeken te hebben zag ik wie wie was. Vooral Anne was moeilijk te ontdekken met dat damesondergoed aan. Ook de foto's zijn leuk om te zien, ik vind het alleen een beetje overdreven dat je ook je versterker hebt meegenomen. Heel veel plezier met fietsen en wees niet bang kok!
    Groet'n uut Loen'n

  • 13 Juli 2008 - 09:18

    Lida & Kees:

    Ik heb net jullie site geopend, heel erg leuk om ons zo mee te laten reizen. Gisteren de vakantiekaart gekregen en na nog een keer goed gekeken te hebben zag ik wie wie was. Vooral Anne was moeilijk te ontdekken met dat damesondergoed aan. Ook de foto's zijn leuk om te zien, ik vind het alleen een beetje overdreven dat je ook je versterker hebt meegenomen. Heel veel plezier met fietsen en wees niet bang kok!
    Groet'n uut Loen'n

  • 13 Juli 2008 - 19:14

    Eddy:

    Hey Anne, ik heb net m'n fretje laten slijpen. Heb nou een soundje joh!
    Ook schroefjes uitgeboord, en de brug opgesteld, je weet niet wat je hoort! Hoest in Bangkok? Loopt je het zweet al met tuiers over de rugge? Jongens, heel veel plezier daar, en.. Marjan als de zak langer wordt en het pietje korter, de kok pit of bang is, de pantoffels spontaan uitschieten bij de eerste beste flatus, dan wordt het tijd de panty's uit te trekken! Tot de volgende keer!

    groet Buddy

  • 13 Juli 2008 - 21:11

    Astrid:

    Ook net jullie site geopend, super hoor wat jullie allemaal gaan doen en dat jullie het doen en fijn dat wij kunnen meegenieten !
    Deze ansichtkaart is wel de topper hoor ik wist alleen niet dat hoeren ook marlies dekkers dragen, ik heb er net een gekregen? Dat was vast een hint Rob, kan ik ook massages geven met of zonder happy ending....?!
    En ik hoor alleen maar goh ik dacht dat jij dat was, Eliza natuurlijk tja zag ik er nog maar zo uit, Veerle jij staat er ook geweldig op, Marianne smachtend en Anne tjeezus, echt geweldig!
    Veel plezier en liefs van moi.


  • 14 Juli 2008 - 14:42

    De Beemsterboertjes:

    Super gaaf hoor, de eerste dag al best veel gedaan! En wat hebben jullie een mooi uitzicht zeg! ;-)! Mag ook wel, als je er zo uitziet als hoertjes en een vieze toerist... :-)
    We houden het allemaal in de gaten wat jullie nog meer gaan doen!!

    Liefs van de Kervelstraat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2008

Bijna weer naar huis

04 Augustus 2008

Ko Phangan en Ko Samui

01 Augustus 2008

Trekking in Zuid-Thailand

28 Juli 2008

Van Chiang Mai naar Surat Thani

24 Juli 2008

Trekking
Eliza

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 75335

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Sumatra en Kuala Lumpur

11 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

India 2013

11 April 2012 - 10 Juli 2012

Nieuw-Zeeland 2012

21 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

California 2011

11 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: