Cowboy Ranch en Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eliza Bonder - WaarBenJij.nu Cowboy Ranch en Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eliza Bonder - WaarBenJij.nu

Cowboy Ranch en Las Vegas!

Door: Eliza

Blijf op de hoogte en volg Eliza

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal!

Hier de Bondertjes vanuit "The Capital City Of Entertainment": Las Vegas!!

Yvonne, we wensen je alvast een hele fijne verjaardag woensdag!

Vrijdagochtend gingen we na het ontbijt weg uit het Zion Park, op weg naar de Cowboy Ranch. Onderweg was de omgeving veel groener dan we eerder gezien hadden. We waren al om 1 uur bij de ranch, werden meteen verwelkomd door de manager er om 3 uur was onze eerste activiteit al!
Het was net alsof we op een vakantiekamp in een jeugdherberg terecht waren gekomen. Overal rennen kinderen rond, er is een mini kinderboerderij met knuffelvarkens en geiten, je dagen worden helemaal ingepland met activiteiten en 3 keer per dag gaat er een koebel af als het eten klaar is. Even wennen maar we hebben het er ontzettend leuk gehad!
Vrijdagmiddag hadden we les in boogschieten en gingen daarna te paard twee uur lang de omgeving door. Deze gingen niet zo hard als bij de indianen dus we konden lekker ontspannen zitten.
Na het eten hebben we lekker in de luie stoelen in de huiskamer een boekje zitten lezen.

Op zaterdagochtend ging de bel om 8 uur: Ontbijt! We konden meteen een lijst ophalen met de activiteiten van die dag.
Om 9 uur zijn Veerle en ik nog een keer gaan paardrijden. Aan het eind van de ochtend gingen Marianne, Veerle en ik "Tuben", dit is in een rubberband een rivier af peddelen.
Door de stroomversnellingen moet je goed blijven sturen om niet tegen de kant aan de komen. Het was heel erg leuk!
Na de lunch hebben we even liggen luieren en toen was het al snel tijd voor het arena rijden. Je bent dan met 4 paarden in een afgeschermde bak dus dan kan je ook wat harder. Anne vond het wel goed dus die is lekker foto's gaan maken. Wij hebben lekker rondgerend en later ook nog 2 stieren in een hok gejaagd!
Later op de middag hebben we nog lassowerpen, boogschieten en linedancen geleerd! Een hele drukke dag maar wel heel leuk! 's Avonds speelde er een countryband en hebben we lekker gedanst!

Zondagochtend gingen we meteen na het ontbijt op weg naar Las Vegas! De laatste lange rit van de vakantie, ongeveer 5 uur rijden. Het was net alsof we een mega pretpark binnen kwamen rijden, een hele andere wereld. Ons hotel was meteen aan het begin van "The Strip", de hoofdstraat van Las Vegas. Het ziet eruit als een groot kinderkasteel met allemaal gekleurde torentjes. Op weg naar de receptie loop je eerst wel een kwartier door het casino heen waar al heel veel mensen zitten te spelen, wat een gekkenhuis hier zeg! Er zijn meer dan 4000 kamers en we hebben onze kamer op de 26e verdieping!

's Middags hebben we over de strip gelopen. Wat een drukte! Vanuit het New York Hotel klinkt gegil vanaf de achtbaan die daar op is gebouwd, in het MGM Hotel loop je eerst door de jungle en dan langs 2 echte leeuwen in de foyer, in het Venetian varen op de 2e verdieping gondels in het water en is het het plafond zo geverfd dat het net lijkt alsof het de lucht is. En dit zijn nog maar enkele van alle hotels! Verder is het hier echt ongelofelijk heet, ongeveer 40 graden en 's avonds koelt het ook niet af. Overal neonverlichting, billboards, casino's en mannetjes die je stiekem kaartjes van bordelen in je handen willen drukker. Zo gek als je het maar kunt verzinnen, alles is hier te vinden.

's Avonds zijn we nog een stukje gaan lopen. We zagen een grote lichtshow met fonteinen en een vulkaanuitbarsting! Ook hier hebben we ons weer heel erg vergist in de afstanden. Om 10 uur bedachten we terug naar het hotel zouden lopen en door al die drukte en hitte kwamen we pas om half 12 aan! Doodmoe dus dat doen we niet meer!

Maandagochtend hebben we na het ontbijt meteen buskaarten gekocht. We zijn naar een groot winkelcentrum geweest, je kunt eigenlijk niet iets buiten doen met deze temperaturen. Daar hebben we lekker rondgelopen en daarna richting de outlets. We vonden het uiteindelijk toch wat duurder dan we verwacht hadden, vooral omdat er veel echt dure merken als Guess en Dolce&Gabana waren. Die waren misschien wel goedkoper maar nog steeds duur. Anne heeft nog spijkerbroeken gekocht en Veerle schoenen. We hebben lekker gegeten en later in de "Golden Nugget" een lichtshow bekeken.
Gisteravond al geprobeerd om dit bericht te posten maar er is hier nergens wifi  en de computers kosten vaak 1 dollar per minuut!
Dus nu richting de Apple Store om dit bericht te posten!

We hebben het hier heel erg leuk en we kijken onze ogen uit, het is echt ongelofelijk!

Heel veel liefs van de Bondertjes!!

• 16 Augustus 2011 - 21:08

Yvonne:

Wat een geweldig verslag en foto's weer!!! Bedankt voor de felicitaties...gaan nu nog even slapen en dan morgen feest vieren. Ben dan al weer een jaar ouder en dat is toch reden voor een feestje!!

• 17 Augustus 2011 - 06:47

Anjelies.:

Wat een mooie reis!! En zo goed beschreven, echt super!!

• 17 Augustus 2011 - 07:51

Pa En Ma:

ongelooflijk wat is het toch een andere wereld jullie maken wel heel wat mee
    en anne je bent toch nog op het paard gaan zittenflink hoor ongelooflijk wat een mooie reis nu tot vrijdag als ik het goed heb gezien
    pa en ma

• 17 Augustus 2011 - 13:36

Sabine:

wat klinkt dit dit allemaal erg leuk zeg! kan me voorstellen dat jullie het goed naar het zin hebben! geniet er nog maar even lekker van! ook erg leuke fotos zeg!
    veel liefs Sabine

• 18 Augustus 2011 - 06:34

Djoeke:

Wat een leuk verhaal weer! Heb erg gelachen! Ik zie jullie al linedancen met zijn allen! De foto van Marianne en het pissende paard vond ik t mooist!! hahahahaha!
    Geniet er nog maar van!! Liefs van Barry en Djoeke

• 18 Augustus 2011 - 07:41

Piet En Ria:

Een avontuurlijke en spectaculaire vakantie is bijna ten einde.
    Genoten van jullie verslag.
    Liefs Piet en Ria