Bye Bye America...! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eliza Bonder - WaarBenJij.nu Bye Bye America...! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Eliza Bonder - WaarBenJij.nu

Bye Bye America...!

Door: Eliza

Blijf op de hoogte en volg Eliza

18 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo lieve mensen!

Dit is alweer ons laatste bericht vanuit Amerika!
We gaan zo richting het vliegveld van Las Vegas waar we plaatselijke tijd om 9 uur 's avonds vertrekken. We gaan weer overstappen in Londen en vrijdagavond komen we om 6 uur Nederlandse tijd aan op schiphol.

Tijdens de laatste dagen hier hebben we nog wat gewinkeld, hotels bekeken en rondgelopen. Je kijkt nog steeds je ogen uit!
Veerle en ik zijn nog naar de bioscoop geweest en Anne en Marianne hebben gegeten bij de BB King Club.
En er is natuurlijk ook nog gegokt! Anne was na 2 spelletjes BlackJack zijn geld al kwijt, wat Marianne bij het Rouletten weer terug heeft gewonnen en Veerle won een glaasje, een potlood en 13 gummetjes in het kinderparadijs! Ik heb mijn geld uitgegeven aan handgemaakte fudge! Lekkerr!!

Aan de ene kant is de vakantie echt omgevlogen maar als we dan weer foto's van bijvoorbeeld San Francisco bekijken, lijkt dat alweer zo lang geleden! We hebben zo veel gezien en gedaan, het was echt ongelofelijk. Naast het vliegen hebben we 2500 km per huurauto en 900 km per bus en trein afgelegd. En dan natuurlijk nog heel veel gelopen!

We willen jullie via deze weg heel erg bedanken voor alle leuke berichten en reacties! Met name dankzij de IPad zagen we ze meteen en werden de berichten natuurlijk hardop voorgelezen, heel leuk allemaal!

Nogmaals bedankt en tot snel!

Heel veel liefs van De Bondertjes!

• 19 Augustus 2011 - 05:10

Henk:

Veel plezier nog op de laatste dag en goede reis terug. Tot gauw.

• 19 Augustus 2011 - 07:50

Piet En Ria:

Welkom thuis.
    Groetjes vanaf de Lupineweg

• 19 Augustus 2011 - 12:03

Bonnie:

welkom thuis, ik heb genoten van jullie reisverslag en foto's, erg leuk om op deze manier jullie te volgen!!

Marianne tot volgende week ((-;
    groetjes, Bonnie